small advertisement

Thursday, January 09, 2014

tinggi pendek

Dulu aku selalu ingat orang asia ni pendek-pendek
Dulu aku selalu ingat orang yang tinggi-tinggi ni, ada darah kacukan
Darah kacukan dengan omputih
Atau arab ke

Memang asal aku jumpa orang asia memang pendek
Vietnam ke, Siam ke, Indon ke, Bangla ke

Tapi apasal mamat Korea yang aku jumpa ni tinggi
Lee Kwang Soo pun nampak tinggi jugak

Eh jap, aku lupa 'si dia' pun tinggi jugak
Memang ada darah kacukan
Tapi darah kacukan Selangor dengan Melaka je pun

Heh!

tinggikn mamat ni? mamat korea kot! apsal tinggi sangat!


4 comments:

  1. Replies
    1. 5' 2" kot.. aku tak reti la nk convert2 tp agak2 la ni.. apsal Ta? tinggi ko bape?

      *mcm ada trick je soklan ko nih*

      Delete
    2. xde tricky menda pun. aku tengok gambar kau dengan si dia, nampak kepala korang aje. takde full length punya gambar. tu yg aku tanya.

      Delete
    3. Ta, aku selalu pakai wedges tinggi kalau klua dgn si dia. Kalau aku tk pakai, tinggi aku kt bahu dia je. so bykla gmba selfie duduk je, tkde bdiri. Kihkihkih.

      Delete

Hello!