small advertisement

Thursday, December 26, 2013

tak usah mencapai awan, lebih baik mencapai pokok kelapa

Share ngan korang video clip ni walaupun dah lama. Tapi bagi aku still mengerikan.




Aku pernah dok umah flat, tingkat 21 selama 2 tahun. Atas bukit pulak tu. Serius takut dok umah setiap kali masa tengah hujan dan ribut sebab lain macam je bunyi dengar angin tu. Pun sakit badan-badan kalau masa tu lif rosak. Kena panjat tangga tinggi-tinggi macam tu.

Ni bila dah tengok video klip macam ni, memangla aku prefer dok umah rendah-rendah. Dah macam permainan jenga dah.

2 comments:

  1. Jangan kan bangunan tinggi Za, aku yang drive kereta kecil ni pun bila kereta besar potong aku, aku rasa macam nak terpelanting aje. Seram yo.

    Kau pernah gi Shah Alam tak? Perasan tak bangunan rumah sebelah UiTM. Punya la tinggi dan tepi bukit aje tu. Masa 1st aku nampak aku terpk apa tau, apsal la boleh lulus pembinaan bangunan ni. Aku tengok pun macam nak senget aje. Berani ya orang duduk situ.

    ReplyDelete
  2. Ho! aku pun drive keta kecik, betul sgt bila part rasa nk terpelanting tu. tp klau tgok keta mcm rusa pn scary jugak bila kt selekoh, mcm nk terbalik je.

    xyah kata shah alam beb, aku rasa mna2 bangunan tepi bukit memang scary. cukup dgn pengalaman dok umh tinggi2 cmtu. tp nk xnk, ada jugk pnduduk sbb ruang yg terhad...

    ReplyDelete

Hello!