small advertisement

Wednesday, October 09, 2013

merah itu memang berseri

Semalam, berlansungnya annual dinner yang diadakan oleh tempat kerja separuh masa tu. Yang bertemakan Night of Stars. 
ini bukan invitation aku. no kad invitation aku 1248

Jadi aku pilih baju dress merah untuk digayakan semalam. Konon-konon nak jadi star kan. Dan merah itu buat aku rasa menawan. Sungguh!


Baju tu bukan mahal sangat pun, baru RM70. Labuh pulak tu. Lepas ni, baju ni takde aku nak simpan tersadai. Cuma penggayaan baju ni akan jadi berbeza. Aku akan mengenakan inner lengan panjang itam untuk nampak gaya sopan dan trendy ataupun sarungkan jaket di atas untuk nampak gaya rock. 

Setelah genap 3 dekad, baru perasan warna yang sesuai dengan aku ialah merah. Jadi lepas ni, aku target baju merah je ye. Hehe

No comments:

Post a Comment

Hello!