small advertisement

Wednesday, October 23, 2013

leisure sangat ke?

Baru dua bulan kerja di tempat baru, aku dah mula boring. Boring gila yang tahap gaban *walaupun aku tak pasti sangat gaban tu apa* Aku buat kerja kejap je, siap. Buat kerja je siap. Bukan la nak tunjuk aku terer buat kerja tapi memang task agak simple dan cepat siap.

So it is a little bit leisure here. No-no-no.. Very the leisure. *yes, i know, im not suppose to use 'the' there* Jadi, aku dah mula boring sebab dulu kat tempat kerja separuh masa, sangatla rushing. Masa too tight untuk pergi kencing apetah lagi nak berak. Too tight untuk pergi makan sekalipun. Memang jangan berangan nak pergi mengular kecuali kalau aku dah stressed, baru la mengular. Itupun siap mintak permisi dari ketua. Mengular secara berhemah okeh! *takdela aku cakap nak pergi mengular, tapi pergi amik short break la*

While enjoying the leisure, ape lagi aktiviti aku seharian selain dari blogwalking, fesbuking, gaming, and chatting kat henset. Hahaa! Tengok, free tak, free tak. Ko hade!

Sekarang aku dah bertambah bosan. Perlukan sumthing untuk jadi pemangkin datang ke tempat kerja selain dari aktiviti di atas. Serius doh, aku bosan. Sekali sekala best la leisure, kalau dah hari-hari macam ni, mula la aku nak buat bisnes online. Bagi aktiviti yang sibuk sikit untuk diri sendiri. Kan?

Apa komen korang?


No comments:

Post a Comment

Hello!