small advertisement

Wednesday, September 11, 2013

Rebate RM200

Rebat RM200 untuk Pakej Komunikasi Belia dah dibuka kembali ye. Sebab ramai yang belum tebus rebate tu, jadi ada error dalam pengiraan untuk capai target 1.5 juta tu belia.

Jadi apa lagi? Jomla tebus untuk siapa-siapa belum tebus rebate RM200 tu. Siapa cepat dia dapat. Kalau nak claim tu, terus je pegi kat kedai telekomunikasi yang menjadi wakil SKMM ni. Valid untuk 2minggu lepas register.

TAPI

Pastikan anda ada kad pengenalan yang sah, berumur 21-30 tahun dan mempunyai pendapatan bawah RM3000!

Saya?
Saya boleh claim rebate RM200 tu, tapi henfon idaman saya tak ada dalam senarai. Sedih. Takkan nak jugak gagahkan diri beli henfon lain semata nak claim rebat kan? Sob-sob-sob!



No comments:

Post a Comment

Hello!