small advertisement

Thursday, August 29, 2013

azam dan vuvuzela

Baru-baru ni, my bff list kan 41 perkara yang nak dibuat dalam life dia. Mula-mula bila aku dapat azam dia tu, nak tergelak guling-guling. Bukan sebab azam dia yang pelik-pelik cuma aku tak pernah terfikir untuk buat listing sebanyak tu. Aku ada list aku sendiri tapi bila tengokkan 'komited'nya azam kawan aku ni, aku pun turut serta nak create azam macam dia jugak. Cumanya, azam ni hanya boleh dilaksanakan bila kewangan sangat stabil dan punya masa yang terluang nak laksanakan. Some of the azam yang dah disenaraikan:

  • bungee jumping
  • zero debt
  • umrah / Haji
  • sky jump 
  • vacation/honeymoon in floating hotel (Maldives)
  • own a house
  • apply my concept in own house
  • own a stable business
  • holiday on cruise
Latest azam, atau wishlist yang dah ditambah, ialah nak pegi Sunway Lagoon untuk try vuvuzela


Cam best dan menguji adrenalin kan. Ada sape-sape yang dah try? Ce share sikit pengalaman :)


No comments:

Post a Comment

Hello!