small advertisement

Monday, August 13, 2012

Gear Tiga

Apa perasaan korang bila boifren korang crita yang masa dia belajar drive kereta tu, dia cuma tau gear satu ngan dua je. Sebabnye, bile trainer tu suruh masuk gear ketiga, boifren tu bagi signal dan berenti tepi jalan, tanya macamana nak masuk gear tiga tu.

Adoy! Gelak terkikih-kikih aku dengar crita si dia masa tu.

"Ni mesti kes selalu naik kete gear auto kan, tak penah naik kete gear manual. Heheheee"

So... Dah nampak dah kesannya kalau terlalu biasakan dengan kereta gear auto ni. Kesian kekasih ati saye ni..kihkih

No comments:

Post a Comment

Hello!