small advertisement

Sunday, August 12, 2012

Beauty & Frown

Tadi tengahari, jiran rumah sebelah datang umah, buat bahulu sama-sama dengan tok. Aku cuma sebagai penonton je, taknak masuk campur buat. Nanti bahulu tak jadi, aku jugak yang disalahkan. Tapi sekali-sekali ada la aku sembang dengan aunty tu.

Part yang aku nak tergelak bila aku dengar compliment dari aunty ni. Compliment okeh, kembang bontot masa tu.

U're very beauty. But I'm so sorry, U still have your weakness which is U like to make frown face. My sons also like you, few times said, "I never knew that next to our house got awek. This Malay guy very blind if don't see her got that beauty"

Out of sudden keluar statement camtu.. Haha. Apekah aunty? Ape motif? Mujur india, jadi aku rasa mungkin takda konspirasi di situ. *mungkin?*

Aunty, what do u want to eat this evening. I belanja U. Hehee~~ *actually, lepas tu terus aku diam. Dah tak cakap dengan jiran aku tuh. Blur.. APTB aku nih kan... Adoyai*

No comments:

Post a Comment

Hello!