small advertisement

Tuesday, October 25, 2011

Terima kasih sangat-sangat pada kawan-kawan yang bagi pendapat dan pandangan membina tentang hal hidup ini tidak adil. Really appreciate it. Tak sangka, even ayat komen-komen tu ada yang pendek tapi sangat bermakna.

My Father: mata terang kat kl. dunia luas. peluang banyak. sepatutnya kalau ikut hukum pun, itu tanggungjawab anak lelaki. sampai bila2 pun tak lepas.

My Mother: don't worry bout tok. bring them to KL. Rumah kita takla besar, tapi selesa la jugak. Kalau tok nak balik kg, nanti mi cuti teman tok balik.

Sis Rina: please jangan rosakkan keyakinan adik yang adik dah bina selama nih. sis nak adik berjaya lebeh dari mereka

X: Masa awak keja KL dulu, awak tak susah macam ni. Biarlah orang kata awak pentingkan diri.

Nad: Kadang2 kite kene kejarkan ape yg kite nak dlm hidup n shud be ur tok lg paham sbb mesti dia nak tgk cucu dia hapy..mogaurusan ko dipermudahkan..insyaallah

Maria & Azy: Kesiannya meza. Meza jauh dengan famili, tapi kena tanggung sorang-sorang.

Arfah: u r not the 1 should be blamed! oh deng, ms kecik2 dlu parents leh jg anak2..dh besor pjg, xmo jg parents lak. ah..mjr ada cucu yg sgt n syg kt tok dia. bertabahlah..psti ada solutions! aja2 figthing! ^_^

"Allah x membebani seseorg mlainkn sesuai dgn ksanggupannya.." al-Baqarah: ayat 287


Aku dah mula dapat semangat dan keyakinan untuk teruskan keputusan aku.

Terima kasih semua!

2 comments:

  1. ngeh3..komen cek cm emo sgt je..haha

    ReplyDelete
  2. maybe nmpk emo, tp pendapat tetap diperlukan ;)

    ReplyDelete

Hello!