small advertisement

Monday, September 19, 2011

Apa yang aku rasa sekarang ni, aku dah pun lalui sejak 2tahun yang lepas.

Dan aku tak sangka, perasaan ini akan berulang kembali.

Dituduh mengongkong, tidak memahami, dan tidak menghormati mereka.

Maaf, kalau betul kamu rasa begitu. Cuma, itu antara sifat aku yang tak dapat dielakkan bila berjauhan dari kamu lagi-lagi bila kamu tidak selalu beri penjelasan yang sewajarnya.

Kalau perasaan ambil berat yang dianggap sebagai mengongkong, maafkan aku.

Kalau perasaan ambil tahu di mana kamu berada dan mengingatkan tentang sesuatu perkara sebagai tidak memahami, maafkan aku.

Kalau perasaan ingin selalu bersama dan rindu pada kamu, dan selalu membuat permintaan sewajarnya untuk diriku, tapi dianggap sebagai tidak menghormati kamu, maafkan aku.



Aku cuma perempuan biasa.

Yang ingin selalu diberi perhatian dan dimanjakan.




:(

No comments:

Post a Comment

Hello!