small advertisement

Sunday, March 13, 2011

Sejak-sejak balik dok kat kampung, kerja kat kampung, gaya hidup aku dah berbeza berbanding masa dok kat KL dulu. (dulu tu macam lama sangat la kan).

Kalau dulu setiap sabtu ahad, aku berdating dengan Fence, pi karok ke, tengok wayang ke, window shopping dekat Mid Valley ataupun sekurang-kurangnya layan makan aiskrim kat McD. Tapi sekarang, aku boleh layan duduk umah sepanjang ari setiap kali hari minggu. Klau klua pun, setakat kluar pegi pekan, beli barang dapur.

Fuhh, dasat plak perubahan yang dah jadi ni.

Bukan tak ada shopping mall, ada... Boling, karok, wayang, semua ada... Tapi excitement nak buat semua tu, pulak yang takda. Paling-paling nak pi shopping mall tu pun, sebab nak makan sushi je. Hehe..

Tapi mesti korang rasa aku dapat berjimat kan, sbb tak banyak klua duit. Cuma bila dah teknologi di ujung jari ni, benda yang aku tak buat secara fizikal dah buat secara zahir... (betul ke istilah ni) sebab shopping tetap berjalan sama macam kat KL jugak, layan game virtual pun, layan download movie...

Jadi apa kebaikannya?

Aku rasa badan makin malas, bontot makin besar tu ada la....





Kehkehkehkeh!

No comments:

Post a Comment

Hello!