small advertisement

Saturday, January 29, 2011

Orang kata aku sombong.... Ye, aku sombong.

Orang kata aku kedekut... Ye, aku kedekut.

Orang kata aku pendiam... Ye, aku memang pendiam.

Orang kata aku berlagak pandai... Ye, aku suka berlagak pandai.

Tapi betul ke aku macam tu?

Aku memang suka buat sombong, sebab aku takut kalau aku ramah, aku dipijak-pijak.....

Aku memang kedekut sebab aku bukan anak orang berada....

Aku memang pendiam bila aku tak rapat dan kenal peribadi seseorang 'kawan' itu....

Aku suka berlagak pandai bila aku yakin dengan segala fakta-fakta dan ilmu yang aku ada.

Cuma....

Kalau orang lain yang sombong, kedekut, pendiam dan berlagak pandai tu...

Betul-betul sombong, kedekut, pendiam dan berlagak pandai atau sekadar pura-pura????

No comments:

Post a Comment

Hello!