small advertisement

Saturday, November 20, 2010

PrettyRain Collections

Dengan ini aku nak memperkenalkan gerai niaga aku kat korang semua. Ceh, gerai niaga konon. Yelah, sesuai la kan aku pun baru nak mula berniaga, niaga pun secara kecil-kecilan lagi... Tak cukup modal nak niaga sampai ke tahap pasaraya lagi kan.. hehehe.

Aku niaga secara bergerak sebab tu tak letak alamat. Kang aku letak alamat rumah nanti, ramai plak yang serbu rumah aku tu nanti. (eceh, macam la ramai sangat peminat baju-baju aku tuh kan). Nanti kalau ada masa lapang tambah-tambah lagi kalau terajin, mai la singgah kat blog lagi satu tu ye.

www.PrettyRain24.blogspot.com

Kot-kot ada yang berkenan ke, atau teringin nak tolong jadi sub untuk aku, meh contact aku. Kita runding-runding. Aku bole kasi komisen baik punya! Sungguh! Al-maklumla ni dalam proses untuk melebarkan sayapla ni. Hehe.

Nway, terima kasih untuk sesiapa yang bagi sokongan kat aku dalam memulakan perniagaan ini. Love you all!


3 comments:

  1. Cik Kak, bagi aku contoh beb..blh aku tayang2 kat cni..tpi yg aku risau tu bukan aku jd sub ko, tapi jd regular customer plak..ko tau la aku ni tak kuat iman...

    ReplyDelete
  2. kak ita: thanks kak!

    fence: aku dh email sket kt ko. ha belek selagi bole belek. nk full details, tgok kt facebook.

    ReplyDelete

Hello!