small advertisement

Thursday, June 10, 2010

analisis??



Aku tak pernah tau plak aku ada pelawat-pelawat dari Amerika, India, Belanda, Jepun, Hong Kong dan Indonesia. Kalau dari Libya tu, tahula jugak sape visitor nya.

Hmm, pelawat-pelawat ni, orang Malaysia menetap sana kah? Ataupun, orang sana yang sesat kat blog aku ni? Mushkil-mushkil. Hmm, jangan plak diorang pakai translater kat google tu sudah, memang berterabur contents blog aku ni. Hahaa.

Nway, terima kasih ye datang melawat. Jangan segan-segan melawat blog saya yang merepek ni. Ekeke...



meza:.... dah rasa macam buat rumusan BM kat sekolah dulu.

2 comments:

  1. us tu org dr intel! hehe. sbb kalo surf kt opis server dr sane.. hihi =)

    ReplyDelete
  2. hohohoo. sangat menarik!
    trasa prasan jap, ada org amerika syok kt meza. miahahaa.
    tp skrg ni, dh segan-segan. *blush*

    ReplyDelete

Hello!