small advertisement

Monday, May 24, 2010

Weekend lepas, adalah weekend yang sangat menggoda. Sebagai perempuan yang penuh dengan hormon-hormon shopping, memang kalah kepada segala godaan tersebut. Aishh. Banyak rasanya syaiton-syaiton yang melekat masa tu.

Baaaaaaaaanyaaaaak sale dekat Mid Valley aritu.

Antaranya, Vincci, Padini <-macam setiap bulan pun sale, Jusco.

Oh, Jusco sale sampai 20hb Jun ye kawan-kawan.

Lepas tu, Voir, Giordano, Body Shop!

Haaaaaa, penuh gila orang kat Body Shop semalam. Maklumla sale sampai 70%. Yang pompuan-pompuan berhimpit dalam kedai. Yang laki-laki (maybe pasangan kepada pompuan tadi), menunggu di kaki lima. Hahaa. Kesian mereka.

Tapi kesian jugak kat aku ni. Terpengaruh dengan godaan Body Shop tu. Sebabnya, jeng-jeng-jeng. Hasil tergoda dengan tawaran Body Shop.



Kan aku dah kata. Aku ni cepat tergoda.

meza:.......awak, ampunkan saya sebab boros. tapi jangan risau, saya punya yang botol besar tu je. yang botol kecik tu, orang punya. saja gimik macam shopping semua. muahahahaa!

2 comments:

Hello!