small advertisement

Saturday, May 22, 2010

[sticky mode]mai beli kereta mai.

Kawan-kawan,

Berminat nak beli kereta Perodua tak?
Roger-roger la kat email I.
Kalau sapa-sapa yang ada problem nak buat loan untuk perodua tu pun, tryla sini.
Insya-Allah, akan dipermudahkan.
Tapi jangan la plak diri sendiri tak tertanggung, tapi teringin nak pakai ALZA.
Hohoho.
Memang I bole tolong pass documents kat bank je la kan.

Oh ye, untuk pengetahuan semua, setiap bulan ada promosi masing-masing. Jadi, mungkin ada diskaun ke, dapat baucar tinted ke, takpun dapat GPS free ke. Fuhh, sape nak bagi kan. Tapi itu bergantung kat promosi tu sendiri tau.

Em apa lagi ek.

Ala kalau ada pape nak tanya, email me ok.
Insya-Allah, akan dijawab serta merta.

Perodua Viva Elite


Perodua Myvi

Perodua Alza


meza:..... ni my email ek. mezajohari@gmail.com jangan mengada-ngada nak anta email pelik-pelik k. memang buat donno je nanti.

meza(2):...... aku tak pandai marketing walaupun keja buat sales. hahaha. nasib badan.!

2 comments:

  1. aku dah ada kete la meza..
    myvi oren masa pi kapas tu kete aku daa~

    ReplyDelete
  2. hehe, saje je aku publish bnde ni.
    nk tlg kawan.
    tp aku nye market mmg tk excellent la

    ReplyDelete

Hello!