small advertisement

Monday, May 24, 2010

keadaan henpon ku

Cuba tengok gambar kat bawah ni? Apa yang kau orang bole nampak?





Bateri tu dah dimaksudkan ke tempat yang sepatutnya tapi nampak tak ada bahagian yang terlebih tu? Bateri tu mengembang. Betul, tak tipu. Disebabkan bateri tu mengembang, casing handphone tak dapat ditutup dengan sempurna.

Sekarang ni, aku dah cuak dengan keadaan bateri tu. Nak kena replace cepat-cepat. Takut plak, kot-kot bateri tu meletup nanti. Uish, mintak simpang.


meza:.... awak, kesian tak kat henpon saya tu? sponser la sket. huhuu~

4 comments:

  1. tu la kelemahan hset nokia..
    bateri dia senang mengembang..
    hoho~

    ReplyDelete
  2. ko rebus ke ape battery tu meza..? huhu..

    ReplyDelete
  3. afzan,
    masing2 ada pro-kon. so mmg slalunya pkai 1 nokia, 1 sony-e. 1 buat hal ade 1 lagi. ehehee.

    nat,
    erk rebus? hahaha. tk smpai ke tahap tu lagi. baru panggang je. :)

    ReplyDelete
  4. Patutla baru nk gayut lama sikit ko dh jerit bateri kembang. Aku ingat kembang sikit2 je. Dasat punya kembang.

    ReplyDelete

Hello!