small advertisement

Wednesday, April 14, 2010

harta benda

Sana sini, pompuan. Lelaki?

Ntah, ilang mana tah.

Besar kecik, pompuan jugak yang punya.

Lelaki?

Ntah dia yang punya, atau orang lain yang punya.




A: Hoi, hoi. Apa kau merepek ni?

B: Aku tengah pikir.

C: Apa yang kau pikir?

B: Kau tengokla, sana sini perempuan.

A: Tu laki ada tu. Bersepah. Apa yang pompuan nye je?

B: Maksud aku, sana sini driver pompuan. Secara logiknya, tuan punya keta pun pompuan la kan. Kete bukan kecik-kecik, besar-besar tau. Honda Jazz, Toyota Vios. Kau cuba tengok lelaki. Pakai motor je.

A diam.
C: Ada lelaki yang bawak kete besar. Tapi, lelaki lebih praktikal. Bawak motor gi keje. Jimat minyak, senang parking. Pompuan plak, kalau bawak motor, kan bahaya untuk keselamatan diorang. Elok la bawak kete.

A: Ko mana tau, kat umah jantan-jantan ni ntah-ntah ada kete besar ke. N ntah-ntah ada dua-tiga biji kete.

B: Aku pun pernah nampak lelaki bawak kete besar. Tapi aku still tertanya-tanya jauh di sudut ati. Tu kete dia punya ke? Atau dia jadi driver je? Ataupun dia pinjam....

A diam lagi.
C: Kenapa kau susah-susah pikir pasal diorang ni. Takde kene mengena ngan kita pun. Relax sudah.

B: Aku saja pikir. Kesian pun ada kat kaum lelaki tu. Tapi tu la, tanpa Adam tiadalah Hawa.

C: Kau ni emo la!!!!

A: Hahahahaaaa!


(kalau ikutkan, banyak lagi benda yang dibincangkan. tapi memang dimenangkan kepada pihak wanita)


meza:........... semakin banyak kawasan yang pompuan mula takluk. Bila lelaki nak bangkit semula? Jangan sibuk takluk pompuan je.

No comments:

Post a Comment

Hello!