small advertisement

Monday, March 22, 2010

rindu aku tak (miss me not)

Jangan rindukan aku walaupun aku mengharapkannya.

Jangan mimpikan aku walaupun aku sentiasa menanti.

Tapi,

Aku hanya di sana sampai jumaat ini.

Dan aku percaya, lima hari tanpa diri ku, tidak banyak bezanya seperti hari lain.

Mungkin, sekali-sekala kau akan rindukan gelak tawa ku ini.

Emmm...

Ala, pedehal. Macam tak bole tepon je. Apa kegunaan teknologi camtu. Ngade tul.



Eheks!~



meza:......... awak, saya akan cuba hubungi awak di sana nanti. tapi, kalau saya terlupa tu, paham-paham jela. tengah sibuk berjalan. heheheeee

4 comments:

  1. bila seseorang tu takde, baru kita terasa.

    ReplyDelete
  2. aku budget ko mesti tgh rambang mate bershopping skang.. huhuhu..

    ReplyDelete
  3. susudalambotol,
    nampaknya macam tiada sapa yang rindukan saya setakat ni. :(

    natrah,
    aku ada sket rambang mata. tapi tak sedasyat masa aku kat vietnam. sungguh kurang menarik perhatian aku.

    ReplyDelete
  4. Hei..tolong ckit tau. Yang tak rindu ko tu jantan2 keberet tu je ek..Aku tak masuk list

    ReplyDelete

Hello!