small advertisement

Monday, March 01, 2010

macam ahmoi meh?

Goodbye my long-long hair!~



Welcome my new hairstyle!~



Ramai yang komen bila aku jumpa diorang, aku dah nampak macam orang cina. Yela tuh. Padahal kebetulan je, aku pakai baju stail cina. Ngeh-ngeh-ngeh! Oh ye, semalam chap goh mei. Pun kebetulan lagi. Tak sengaja tau!



meza:..............awak, rambut saya ni cepat panjang. baik awak jumpa saya cepat-cepat. ehehe

5 comments:

  1. mmg cm cine dah tu meza.. amoi2. heee

    ReplyDelete
  2. Erk. Bukan dah jumpa ke? hehe

    ReplyDelete
  3. eppa,
    macih2! tp kan macam cina yang versi gelap. uhuhuu

    felixx,
    awak pernah dgar tak org kata, tak jumpa sehari bagaikan setahun. so agak-agaknya?
    ngeee!~

    ReplyDelete

Hello!