small advertisement

Wednesday, March 03, 2010

awet muda kah?

Semalam, encik boss komen, dia tak suka dengan my new hairstyle. Prefer old hairstyle. Tapi macam la aku amik peduli.

Tapi, masa tu je.

Walaupun sepatah perkataan yang dikomen oleh sesiapa pun, memang bole mengusik ati aku. So aku tertanya-tanya malam tadi, apa yang tak kena dengan hairstyle baru ni.

Dan arini, encik boss komen benda yang sama lagi. Ayat pun lebih kurang. Cuma ada tambahan sikit.

"Your haircut macam budak-budak sekolah"



Dan jawab aku, "Mestila, takkan nak buat nampak I nampak older. Lagipun, dis year I already 24."

Encik boss diam dan macam agak terkejut. Agaknya dia tak sedar kot, umur aku ni makin meningkat. Takkan la umur aku nak maintain macam baru masuk keja aritu kan. Isk-isk.

Encik boss, encik boss.

Tapi yang peliknya, sedar plak dia, tahun ni anak dia pun dah umur 21tahun. So???

Apa kesimpulan yang kita dapat?

Aku rasa memang umur aku maintain je kot. Tak penah naik-naik dari 3-4tahun lepas. So bila tuka hairstyle baru ni, tolak lagi 2-3tahun. Memang jadi cam budak sekolah laaa. Muahahaa!~



meza:......... awak mesti untung dapat awek awet muda macam saya ni. dari awal saya kawan ngan awak sampai sekarang ni, umur saya maintain 19tahun je. awak plak, maintain umur 27tahun. ekekekeeeee~ jangan tensen-tensen sayang!

3 comments:

  1. aku ingat aku salah blog sebab memang ko nampak muda, ye, percayalah, ko nampak macam umur 30 tahun, ehhh, silap, 20 tahun :P

    ReplyDelete
  2. hancur hatiku mengenang dikau,
    menjadi keping-keping.....

    julietchun,
    hahaa. bagila aku prasan muda.

    qemmal,
    tu ilusi optik je. cuma tgok depan mata. tah2 dh jadi 27. hahaaa

    ReplyDelete

Hello!