small advertisement

Monday, February 15, 2010

maksudnya???

Hati memang senang bila dapat balik kg. Series! Bila dapat bersembang-sembang mata bertemu mata dengan tok dan wan, dapat jumpa sedara-sedara dan dengar gurau senda diorang. Dapat rasa makanan yang sedap-sedap!

Tapi perasaan senang ati itu bukan selalu, ada masa-masanya jadi kurang senang. ;-)

Bila??




Bila tok dah mula bersembang pasal hal naik level dengan aku. Diorang kata, pakcik aku yang mula merungut dan tokpulak tolong sambung merungut je.

Amboi. Iyela tu.

Hmm, aku dah SMS dekat si dia. Tapi takde sebarang respons. Orang selalu kata kalau diam tu tandanya setuju kan?

So agak-agaknya...... Maknanya????

.
..
.
..
.
..
.


Takde maknanya. Pandai-pandai je orang tu cakap macam tu. Isk-isk.



meza:........... relax la. walaupun malam, tapi masih muda. eheks!~

1 comment:

  1. [... ] is one another useful source of tips on this subject[...]

    ReplyDelete

Hello!