small advertisement

Thursday, January 14, 2010

sempatla nk pusing-pusing satu dunia ni

Dulu, aku berpendapat, satu famili aku tak kisah bab aku nak kawen bila. Tapi sejak minggu lepas, dah mula kecoh suruh aku kawen cepat. Mau tak suruh aku kawen cepatnya, bila aku cakap, lagi tiga-empat tahun baru nak kawen. Duit yang nak simpan ni, bukan untuk kawen. Tapi untuk melancong. Hahaha...

Macamana diorang tak menggelabah. Sekarang umur dah 24 tahun. (aku tak mau ngaku umur aku 25tahun sebab belum sampai bulan12 2010) Kalau lagi 3-4tahun lagi, baru nak kawen, masa tu umur dah 27-28 tahun, bila masa nak dapat anak kan. Diorang ingat aku plan nak kawen dalam setahun dua ni kot.

Ala, relax sudah.

Memang la aku merancang gitu. Tapi Dia dah atur elok rancangan untuk aku ni macamana. Ntah-ntah, si dia ajak aku kawen awal dari tu ke. Kalau ye pun aku memang kawen sok lusa ni, kalau takde rezeki nak beranak pinak, cam tu jugak.

Kan??



Dah spoil aku nya azam takmau pikir pasal kawen. Dah kena pikir jugak. Baru ari yang ke 14 dalam tahun baru, tah berapa kali aku dok terpikir pasal hal kawen. Aishh...

Dahla, tutup crita kawen.
Aku nak ngorat orang jap.
Ngorat orang pun best ni.





meza:.......................... awak, sekarang pukul brapa? saya tkde jam la.... eheheee... (ces, ngorat cara lama. padahal nak kasi hint kat si dia, bateri jam dah kiok. nak mintak tolong gantikan bateri jam ;))

No comments:

Post a Comment

Hello!