small advertisement

Monday, January 04, 2010

adiah demi adiah



Selalunya birthday girl/boy akan dapat adiah masa hari jadi dia kan.

Tapi tidak aku.

Aku selalunya akan dapat adiah,
lepas beberapa ari,
lepas beberapa minggu,
kadang-kadang lepas beberapa bulan pun ada.




Tak kisah la.

Aku memang suka dapat adiah.

Dapat adiah cokelat pun dah suka sangat.




Apa lagi, rajin-rajinkan la bagi adiah kat aku.

Heheheee.

P/s: Walaupun dear tak cakap ni adiah beday, tapi saya anggap je, ni adiah beday yang no 2. Huhu. Luv ya! =x



meza: ....... awak, comelnya purple! pandai awak pilih.

3 comments:

  1. thanks dear.
    i should send u a present 4 ur bday.

    ReplyDelete
  2. hahahahha...
    xper la kak... akak ucpkn happy b'day kat farah.
    itu pown dh cukup =D thnx =)

    ReplyDelete

Hello!