small advertisement

Thursday, January 21, 2010

pilihan A,B,C,D,E,F,G,H......

Kita sentiasa diberi pilihan ketika buat keputusan. Tipu kalau kau kata, kau tak pernah ada pilihan lain masa tu. Kecuali kau memang betul-betul serabut sampaikan kau rasa hanya da satu pilihan yang terbentang.

Dari kecil sampai besar, aku selalu diberi pilihan oleh orang sekeliling aku untuk membuat keputusan. Pilihan yang cukup banyak, cuma bergantung kepada diri sendiri, nak pilih yang mana.

Dan sesekali tu (berkali-kali kot), aku selalu menyusahkan si dia untuk berfikir, atau sediakan pilihan untuk aku. Dan aku selalu rujuk kepada si dia untuk membuat keputusan.




Tapi apa kes aku nak makan apa pun aku paksa dia bagi beberapa pilihan kat aku.





meza:............i adore you. kalau bole, semua benda saya nak libatkan awak. tapi saya tahu, belum masanya lagi.

No comments:

Post a Comment

Hello!