small advertisement

Tuesday, January 26, 2010

ToothFairy berbaloi-baloi

Terima kasih kepada PurPLe Lady! Coz bermurah ati berikan dua tiket wayang Tooth Fairy kepada aku.

Sebenarnya, PurPLe Lady telah memenangi atau terpilih untuk menerima tiket free daripada Nuffnang setelah beliau menghantar penyertaan I'm a Tooth Fairy. Tetapi atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan, beliau tak dapat menghadiri Premiere Tooth Fairy tu, so beliau dengan murah ati ingin berikan tiket tu secara percuma kat sini.

Dan entah macam mana, tuah berpihak kepada aku aritu. =)



Dan semalam, berlokasi di TGV 1 Utama, aku gi melayan Premiere Screening tu dengan si dia.






Seronok okeh cerita ni. Memanjang dok tergelak-gelak je. Dan aku sangat-sangat jeles dengan gigi The Rock tu. Putih yang terserlah.

Aku takmau buat sebarang sinopsis untuk cerita ni. Tapi korang memang kena pergi tengok. Sebab apa aku cakap best ialah, kalau si dia memang bole gelak, bole enjoy cerita ni, memang best la tu. Bukan senang nak dapat komen positif daripada si dia tau. Dan aku pun seperti ada niat, nak tengok untuk kali kedua. Hehe.




meza:................. eppa, thank you ek!


1 comment:

  1. hoo.. no problem...=D nasib baik ada jugak yg pegi, so tiket tak disia2kan..hihi

    ReplyDelete

Hello!