small advertisement

Thursday, December 24, 2009

gambate...... III

Sambungan Gambate......... II

3.



Kamera DSLR - Yang ni dah jadi satu trend, mesti ada dalam wishlist atau dalam koleksi tersayang. Huhu. Masing-masing sibuk nak jadi photographer, nak abadikan gambar yang cantik dengan kamera ni. Tapi percayala, aku letak kamera ni dalam senarai wishlist untuk aku jadi modelnya. Hahahaa.

4.



Holiday - Nak holiday sana-sini. Dan cuba teka salah satu tempat yang aku teringin nak melawat. Kota London.... Tapi perlukan fulus yang banyak.. Jadi, sapa-sapa yang baik ati, sponser la saya ke Kota London dari tiket flight, penginapan, makan minum, jalan-jalan, shopping, bla-bla-bla... Hehehe. Akan ku kenang jasa mu itu.



Rumah mengadap laut - Kalau dapat rumah macam kat atas ni, ouh sungguh aku bersyukur. Dan masa tu jugak aku tunduk syukur kepadaNya. Naik basikal ke sana sini, sambil muka ditiup angin sepoi-sepoi bahasa. Uishhh, syahdunya! (Tapi nak beli umah flat pun tak mampu lagi)

5.


VW Golf GTI - Aku nak kereta ni, yang paling sesuai dengan jiwa aku. Takmau crita panjang! =P (Yang ni taktau aku pasang azam brapa lama. Makan 10-15tahun lagi kot baru mampu beli. Hahaa)

6.


Job - Let picture tell you the story.. Hahahaa.. No-no. Bukan camtu, memang tengah mencari kerja. Tapi yang sesuai dengan jiwa aku ni. Sekarang buat sales, tak brapa layan sangat. Maklumla saya ni pendiam dan pemalu. Memangla tak sesuai..... =P
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Macam-macam wishlist aku. Tak logik pun takpa la.. Nama pun wishlist. Hehehe.

No comments:

Post a Comment

Hello!