small advertisement

Saturday, November 14, 2009

photo-ooooo!

13hb November 2009. Aku pulang ke kampung halaman aku bersama si dia. Tapi itu bukan bermakna si dia pun pulang ke kampung halaman ku. Cuma si dia teman aku balik sampai ke kampung ku dan dia sambung perjalanannya ke kampung halaman nya pula. =P

Banyak perkara menarik yang aku nak tunjukkan kat sini sepanjang perjalanan pulang ni. Tapi, aku terlupa nak charge kan bateri kamera plak. Tak dapat la nak snap pics yang menarik tu. Dan terpaksa la aku save kan bateri yang ada tu untuk satu pitt-stop yang menarik bagi si dia.

Dan dah tentula sebab lain yang aku semangat nak save bateri sebab aku yang jadi modelnya kan. Hahahahaa.



Di hentian sebelum masuk terowong Ipoh dari arah Selatan

Kamera yang digunakan bukanla kamera yang canggih sangat. Biasa-biasa je. Tapi bila si dia yang snap, memang cantik sangat pics tu. Kadang-kadang tu, walaupun pakai kamera hp pun, gamba tetap cantik. Berbanding aku yang snap, memang lepas tu, aku delete je. Tah apa-apa pics jadinya. Bab kabur tu, takyah cakap la. Tangan aku ni tak terajar nak dok diam. Hehe.

Aku memang ada plan nak beli kamera DSLR tu. Tapi lebih baik adiahkan kat si dia je. Lebih berpuas ati. Dan sebelum adiahkan kepada si dia, aku nak letakkan syarat. Hanya aku yang menjadi model si dia. Muahahaa. Agaknya dia setuju tak?

Hehehee.. Sejak bila aku gila bergambar ni??


No comments:

Post a Comment

Hello!