small advertisement

Thursday, November 05, 2009

oh mama, saya mau kawen......

oh mama, saya mahu kawen
kawen dengan siapa
dengan siapa saja

Sejak-sejak aku tamat zaman kolej, ramai kawan-kawan aku yang mula buat keputusan untuk tamatkan zaman bujang. Dan yang bestnya, berderet-deret kawen setiap bulan. Jadi setiap bulan tu, aku dah kena buat peruntukan untuk adiah kawen diorang. Tapi sejak lepas raya deepavali aritu, bole dikatakan setiap minggu, ada je aku dapat jemputan ke kenuri kawen diorang. Tu pun, ada yang aku tak nak attend.

Bekas rakan sekerja aku, shah telah pilih 24hb oktober sebagai hari persandingan untuk diri dan pasangannya di putrajaya.

apahal la aku tertonggek cam gitu...

Sweet kan warna tema yang diorang pilih... Terberangan jap nak sanding macam tu jugak.... Huhu..

Ahad lepas pun, aku ke kenuri kawen kawan sekolah teknik kat BTR. Dia dan hubby dia ( oops, tk sangka aku korg dh kawen) dah berkawan dari zaman matriks lagi. Rasa-rasa dah 6tahun lebih la. Yang aku tau pun sebab aku sama-sama matriks dengan diorang ni.


mujur dapat wan, sama tinggi sama padan


selamat pengantin baru atoy & wan


kawan-kawan yang hadir aritu, yang sempat bergambar sama


konon-konon nak serap aura la ni. eheks

So, incoming wedding events adalah pada bulan 12. Sorang-sorang dah mula naik level. Giliran aku jangan tanya, ok. Tengah kumpul aura lagi ni. Hehe. Tapi kan, aku nak buat tema warna apa ek masa sanding nanti. Hahahaa. Ada ati lagi tu...

Aku tengah angan-angan nak kumpul duit banyak sket, baru nak kawen. Kalau bole tu nak elak buat loan. Biar si 'dia' je yang buat loan nanti. Huhuhu. Dan sanding nanti pun, takmo la grand-grand. Cukup untuk memaklumkan status dah naik level je. (Ececece. Yela tuh...) Dont worry, kalau aku nak kawen nanti, aku inform la.....senyap-senyap. Ahaks!~

6 comments:

  1. eh..soklan rahsia..
    @#$$%^^^????
    cuba bg jawapan pd soklan tu ye

    ReplyDelete
  2. nak kawen gak.. baru 2 hari lepas tersedar yang aku dh nk tua... dis year 24thn.. ko november gak kan? ke disember?

    ReplyDelete
  3. Ha ha ha . . . dahh agak dahhh !!

    Planning elok2 . . . bukan kecik punya hal . . . nak manage communication di antara 2 keluarga pun mencabar jugak.

    Semoga dipermudahkan oleh Allah.

    ReplyDelete
  4. kalau aura dah ckp nnti jgn lp jmput ek meza..

    ReplyDelete
  5. kak ita,
    ta-kaf-ta-alip-ha-wau.
    *mintk betulkan klau salah

    asraf,
    klau ko rasa ko dh tua, aku pn tua jugk la. aku buln disember. dkt2 ngn ko.

    abgrazif,
    pelan-pelan planning. tkleh kalut2. huhu

    eppa,
    buln 1 ni, nk try serap aura byk sket kt manjung tu. hehee

    ReplyDelete
  6. muda lagi ... pelan-pelan rancang ...

    duit mmg guna banyak.

    tapi nanti ada la rezeki yg tidak disangka kalau dah nak kahwin tu ... benda baik ...

    ReplyDelete

Hello!