small advertisement

Wednesday, October 28, 2009

under construction

Aku rasa dah dua tiga minggu aku tak honeymoon kat teratak maya aku ni. Dan aku rasa, dah tiba masa teratak maya ni diberi nafas baru. Mungkin dari segi isinya, penyampaiannya, dan tentu sekali aku kena renovate teratak ni untuk jadi lebih relax bila ada tetamu bertandang kan.

Orang kata (bukan aku kata) seseorang itu dapat diperlihatkan sifat-sifat yang terlindung yang tak mungkin dapat dikenali secara luaran dengan keadaan 'rumah'nya sendiri. Sejauh mana kebenaran ni, masing-masing bole tahu dengan keadaan masing-masing.

Tapi, aku ada banyak crita la nak kongsi kat teratak ni. Cerita yang menjurus ke arah kebahagiaan aku. Lebih bahagia daripada sebelum ni. Eh, tapi jangan salah faham. Tak berkaitan langsung dengan hal aku nak berkawen atau tunang. Pasal hal tunang atau kawen tu, sila tanya pada orang yang berkenaan, bukan aku. Dan kalau ikut plan si dia, sila tanya soalan berkaitan dalam 2-3 tahun lagi.

Okla aku nak sambung 'honeymoon' dengan kerja balik. Akhir-akhir ni, kerja tu asyik nak berkepit dengan aku je. Tak bagi peluang langsung (sedikit penipuan di sini) aku nak bercanda dengan Web World Wide. Hehe....

1 comment:

Hello!