small advertisement

Friday, October 16, 2009

souvenir dari jepun

Macam selalu, ari-ari aku check peti surat walaupun tahujarang aku nak dapat surat. Tapi dua-tiga ari lepas, aku agak terkejut bila ada surat yang bersaiz sederhana dituju khas untuk ku. Tak sempat nak masuk umah, dah bukak sampul, nak tengok apa isi nya. Lagi-lagi aku syak terkandung sesuatu yang istimewa. Hehe.


Bila tengok ke dalam sampul tu, ada sekeping kertas dan teeeet! Wow, sapa bagi aku ni.


Rupa-rupanya abgbent yang anta adiah tu. Yang diterbang khas dari jepun.

Comel kan? Best part is, ada flower kaler purple. Menarik.

THANKS ABGBENT!!!!
Saya suka sangat.

Tengah pikir lagi ni, nak display kat mana. Hehe.

No comments:

Post a Comment

Hello!