small advertisement

Tuesday, September 22, 2009

kandang lembu

Esok petang akan berangkat pulang ke 'kandang lembu' dan akan mula mengadap dengan pakcik lembu itu pada khamis ni.

Aishh. Belum apa-apa dah rasa tekanan jiwa dah. Macamana nak mula keja ni.....





P/s: Mintak ampun dengan istilah lembu tu. Tapi secara kenyataan nya, kita memang dilayan seperti lembu. Dan mintak ampun jugak, kalau rasa ada tersentuh sikit pasal sentimen perkauman.

1 comment:

  1. ha ha ha ...

    tangkap ini budak masuk ISA ...

    ini lumbu lumbu jgn cakap ... ada syair si "pari-pari" marah

    aku pun dah sakit2 ... hehe sakit nak mula kerja ...lama da dok umah

    ReplyDelete

Hello!