small advertisement

Monday, September 14, 2009

entri kelam kabut

Chop!!

Aku busy sangat. Dan sampai lusa tghari je. Rabu petang tu kan dah nak balik kg. Jadi apa la sangat kan klau aku amik on leave kat blog ni kan. Ehehee.

Ari khamis ni atau paling awal rabu malam ni, aku akan update berbagai-bagai cite untuk korang ok. Itupun kalau rajin la..

Hahahaa!~


Tok, rabu nanti meza balik. Khamis tu kita buat kuih raya tau..... (tok aku baca ke blog aku ni??? layan je laaaa)

P/s: nampak tak macamana aku kelam kabut pos entri ni? bz punya psl la tuh. kekekeee

4 comments:

  1. akk rasa Tok ko baca blog ni meza
    dun worry
    sure dia tak sabar tggu kau balik
    kihkihkih

    ReplyDelete
  2. cuti tidak dibenarkan .....

    kekeke.

    Selamat bercuti. Berhati2 selalu ya

    ReplyDelete
  3. kak ita,
    tokwan saya mmg canggih. tp tktau la plak dia ada link blog ni ke tk.
    tp tok plak tv pn mlas tgok.

    abgrazif,
    saya balik dgn bas. abg pesan la dgn drebar bas tu. hehe.

    ReplyDelete

Hello!