small advertisement

Tuesday, September 08, 2009

cuti raya II

Sok baru nak submit borang cuti raya kat boss.

Cik boss, u tau kn next week dah nak raya. So ini form cuti raya. I nak cuti dr rabu depan sampai 27hb. aku

U nk cuti lama-lama buat pe. U start cuti jumaat dpn sampai selasa dah la. Boss

Eh, mane bole. I dah beli tiket balik kampung rabu depan. Ari khamis, jumaat, sabtu dah abis dah. U jangan risau, rabu depan i kje lagi. Tapi halfday laaa. Aku

Aku rasa camtu kot skrip aku sok. Hahaa. Memandai je buat skrip sendiri.

Mintak doa-doakan cuti raya aku diluluskan. Amin!~

4 comments:

  1. huuu.. good luck! org pon cuti ari rabu halfday sampai next2 week..hehe.

    ReplyDelete
  2. zeze,
    tk bjaya jugak nnti, aku nk mrajuk dgn boss kot.
    hahaa.

    eppa,
    mestila eppa cuti lama. eppa blik sana kn? meza ni kt semenanjung je. alasan tk kukuh. huhu.

    ReplyDelete

Hello!