small advertisement

Thursday, August 20, 2009

weng & blur

Sejak kejadian ari tu, kepala aku ade sket weng. Dulu pun ala-ala weng jugak, tapi sekarang ni sket extra weng.

Contoh kejadian:

Aritu aku drive gi klcc, nak anta dokumen kat pe+ronas. Masa nak balik tu, aku bole lupa yang aku datang dengan kete ke cab.... Isk-isk..... Lepas tu, dah nak pegi ke tempat tunggu cab, baru ingat yang aku drive ke klcc aritu.

Bila aku tengah hand to hand dengan klik, ada la benda yang klik aku akan mintak aku buat. Dan aku pun beriya bagi cadangan dari A ke B untuk hasil yang lebih baik. Tapi tup-tup, aku buat A je. Yang konon-konon nak buat B, lupa terus sampaila klik tanya, "u kata tadi u nak buat B. Takde pun?" Dan aku pun jawab untuk tutup kelemahan yang ada, "I rasa A tu pun dah ok. Tak payah la buat B" =P

Masa drive, selalunya aku akan alert tengok kiri kanan ada kete ke tak. Kali ni, aku dengan tiba-tiba bole terkejut tengok kete take over depan. Bukan sekali-dua, dah berkali-kali dah ni.

Jap... Lupa jap. Tadi nak taip ape ye. Tadi dah ingat dah. Hmmmm.....

Ok. Dah ingat.

Time kat tempat keja yang paling teruk aku punya weng. Bila dah abis discuss pasal apa-apa yang penting bos slalunya akan tanya kat aku, "
Other things??" Dan aku paham dia maksudkan pasal hal-hal lain yang nak dibincangkan. Tapi semalam, "What do you mean other things???" Ye, agak sarkastik gaya aku bertanya. Dan lepas tu, baru aku paham. Cepat-cepat aku sambung ayat tadi, "All the docs dah bla-bla, bla-bla, bla-bla......" Ehehehee

Lagi... Kalau dulu, aku suka sakat orang. Tapi sekarang, aku lagi suka sakat orang.




Erk.... Kategori weng jugak tu kan? Ehehee.... =P

Ok.

Setakat ni benda weng yang aku dapat kesan. Tengokla lepas ni camne plak. (,")


2 comments:

Hello!