small advertisement

Monday, August 24, 2009

promote serba sikit

Aku ingat nak buat entri menu aku berbuka puasa setiap ari. Macam ari sabtu, berbuka puasa kat restoran nasi kandar pelita, ari ahad berbuka puasa kat restoran sari ratu.

Nak tunjuk la serba sikit menu yang aku berbuka tu kan. Konon-konon nak promote makanan tu. Mana yang kurang dan terlebih garam, mana yang menjadi menu pilihan kat restoran tu...

Tapi..
Sementara aku nak upload gambar tu pun, aku dah meleleh air liur.

Macam mana ni?


Aku ingat nak upload gambar waktu lepas berbuka puasa... Takde la terliur.

Untuk orang yang terbaca entri menu makanan aku siap bergambar bagai waktu tengah kusyuk berpuasa ni, harap maaf la ye.

Saja la tu nak tengok kuat iman ke tidak.

Hehe.....

2 comments:

  1. pergghhhh sgt menakot kan tgk gmbr makanan di siang hari

    ReplyDelete
  2. tempek jerk..
    akk buka blog ko setiap kali lepas berbuka..

    ReplyDelete

Hello!