small advertisement

Wednesday, August 19, 2009

mama ain

Tadi pagi, lepas aku mandi, aku check handset. Ade SMS. Mula-mula, aku ingtkan cik boipren yg SMS ataupun my klik. Tapi rupanya ain yang anta.

u my mum kt emergency hukm nie.kul 4 lebe td msk..my mum x ble grak n ckp lnsg..

hmm..Terkedu aku baca SMS ain tu. coz jumaat tu, baru je mama dia kne admit hospital sbb strok. Baru lega sket isnin tu, tapi diserang strok balik.

Aku yang takde pape hubungan dgn mama dia, terasa sayu dan simpati. Apatah lagi anaknya sendri.

Banyakkan bersabar ye ain. Dia sentiasa bersama dengan orang yang bersabar. Dan Dia juga lebih mengetahui sebab-sebab kejadian tu. Aku cuma dapat doakan kesihatan mama kau semoga lebih baik dan dapat meluangkan lebih masa dengan kau.



Mintak tolong kawan-kawan sekalian untuk doakan kesejahteraan mama ain ni ye.

Terima kasih.

3 comments:

  1. moga mama Ain cpt sembuh
    ramdhan dah nak tiba

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah cikgu doakan kepada mama kwn hamirza dan hamirza juga.. semoga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  3. salam, hamirza, komen dp Ain di atas tu sebnarnya chikgu, tersilap nak sign oun ain nyer.. ain tu anak sedara chikgu. semoga cepat sembuh..

    ReplyDelete

Hello!