small advertisement

Monday, August 17, 2009

anda no berapa?

Anda no berapa??


Kalau anda dilahirkan pada 1Hb, 10Hb, 19Hb, 28Hb dalam mana-mana bulan, anda
adalah no.1

Kalau anda dilahirkan pada 2Hb, 11Hb, 20Hb, 29Hb dalam mana-mana bulan, anda
adalah no.2

Kalau anda dilahirkan pada 3Hb, 12Hb, 21Hb, 30Hb dalam mana-mana bulan, anda
adalah no.3

Kalau anda dilahirkan pada 4Hb, 13Hb, 22Hb, 31Hb dalam mana-mana bulan, anda
adalah no.4

Kalau anda dilahirkan pada 5Hb, 14Hb, 23Hb dalam mana-mana bulan,
anda adalah no..5


Kalau anda dilahirkan pada 6Hb, 15Hb, 24Hb dalam mana-mana bulan,
anda adalah no.6


Kalau anda dilahirkan pada 7Hb, 16Hb, 25Hb dalam mana-mana bulan,
anda adalah no.7


Kalau anda dilahirkan pada 8Hb, 17Hb, 26Hb dalam mana-mana bulan,
anda adalah no.8


Kalau anda dilahirkan pada 9Hb, 18Hb, 27Hb dalam mana-mana bulan,
anda adalah no.9



No.1
----
Anda sangat cerdik, jujur, lucu, degil,
rajin, terus-terang, cemburu dalam asas
pertandingan, baik hati, peramah dan
autoriti. Anda ingin mendahului dalam
apa jua keadaan. Anda seorang yang
berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah
berada di bawah pimpinan orang lain.
Anda akan bercinta dalam usia yang muda
tapi akan berkahwin pada usia yang
matang. Anda tidak suka akan orang yang
bertentangan pendapat dengan anda. Mala h
anda juga menyimpan dendam dengan orang
yang bersalah dengan anda. Anda seorang
yang kuat belanja. Pada masa hadapan
anda adalah professional dalam kerjaya
yang anda ceburi. Namun terdapat juga
orang yang kecil hati dengan pencapaian
anda. Anda mempunyai keluarga yang
bahagia. Pasangan ideal anda adalah
no.4, 6, 8.
No..2

----
Tak kira apa pun, anda akan disukai oleh
semua orang kerana anda berperanankan
Bulan dan semua orang suka akan bulan.
Em....bagus! Anda suka bermimpi siang.
Anda kurang berkeyakinan terhadap diri
sendiri. Jadi and perlu membuat
perubahan ke atas hidup anda. Anda
adalah seorang yang sukar diramal kerana
anda membuat perubahan berdasarkan masa
dan keadaan. Anda juga seorang yang
mementingkan diri sendiri tetapi and
mempunyai bakat dalam muzikal, seni dan
komunikasi lisan. Sikap anda seperti
bulan yang datang keredupan dan pudar
jadi semua orang boleh mengetahui
perubahan anda. Anda boleh menjadi
Mahatma Gandhi yang kedua kerana cinta
akan keamanan. Anda juga seorang yang
bertanggungjawab dalam keluarga.
Pasangan ideal anda adalah no.2, 5, 9.

No.3
----
Anda adalah seorang yang berhati keras,
pentingkan diri sendiri, kuat agama dan
suka untuk mempertingkatkan kehidupan
sendiri. Anda mempunyai masalah keluarga
dan anda dapat mengharungi dengan
kesabaran anda. Anda sangat pandai
bercakap, wajah yang cantik, jadi ke
mana saja anda pergi anda akan dapat apa
yang anda inginkan. Daripada hari lahir
anda, anda perlu berkerja keras untuk
berjaya. Anda juga seorang yang
menghormati orang yang lebih tua
daripada anda. Bukannya senang nak
menjalinkan hubungan sama ada
percintaan, kekeluargaan atau
persahabatan. Sekiranya anda suka akan
sikap seseorang itu, maka hubungan itu
akan berpanjangan. Anda suka akan
kebebasan, pencipta di mana ada anda
akan membawa harapan, kegembiraan dan
keceriaan ke dunia ini. Pasangan ideal
anda adalah no.6, 9.

No.4
----
Anda adalah seorang yang amat degil dan
rajin. Mungkin anda akan menjauhkan
orang lain daripada anda kerana
kata-kata anda. Anda seorang yang
bertimbang rasa akan masalah orang lain.
Anda berbakat dalam penyelidikan dan
seni. Anda akan membantu ahli keluarga
atau kawan-kawan yang menghadapi masalah
tanpa berfikir panjang. Anda kena
berhati-hati dengan orang sekeliling
anda kerana mereka mungkin akan
mempergunakan anda. Kawan-kawan anda
akan menghabiskan masa dan wang ringgit
anda dan selepas itu menjauhi daripada
anda apabila anda dah tak ada nilai buat
mereka lagi. Walau bagaimanapun anda
tetap seorang yang sabar dan tegas.
Pasangan ideal anda adalah no.1, 8.

No.5
----
Anda sangat popular dalam komuniti. Anda
boleh menyelesaikan sesuatu perkara
hanya secara lisan. Anda mempunyai akal
fikiran dalam menjalani perniagaan.
Namun anda terlalu terburu-buru. Anda
adalah seorang yang humor di kalangan
kawan-kawan dan ahli keluarga.
Kawan-kawan dan ahli keluarga anda juga
akan minta bantuan anda apabila mereka
memerlukan bantuan. Anda bukan seorang
yang setia dalam hubungan percintaan.
Anda suka perubahan dan kebebasan. Anda
mempunyai ciri-ciri seorang pengembara
dan ahli silap mata.. Anda mempelajari
hidup melalui pengalaman. Pasangan ideal
anda adalah no.1 , 2, 9.

No.6
----
Anda dilahirkan untuk menikmati hidup
ini. Anda tidak pedulikan apa-apa
perkara dan hanya ingin berseronok dalam
hidup anda saja. Anda sangat pandai
dalam pelajaran dan pengurusan
perniagaan. Anda seorang genius, baik
hati (tapi hanya orang yang beranggapan
anda orang baik), mempunyai paras rupa
yang cantik atau kacak. Semua benda yang
baik akan datang pada anda. Anda
mengambil berat ke atas ahli keluarga
dan kawan-kawan anda. Pada pandangan
mereka, anda adalah seorang yang murah
hati, peramah, adil saksama dan
mempunyai penilaian yang tajam. Pasangan
ideal anda adalah no.1, 3, 9.

No.7
----
Anda mempunyai daya tarikan kepada
sesiapa saja. Anda adalah seorang yang
realistik, yakin, gembira dan merupakan
seorang yang genius dalam bidang
pendidikan, muzik, seni dan nyanyian.
Anda mempunyai masalah sikap iaitu panas
baran. Namun demikian, anda banyak
melakukan pengorbanan untuk keluarga.
Anda meletakkan keluarga di tempat yang
amat tinggi sekali sehingga
kadang-kadang mengabaikan kebahagian
diri sendiri. Anda telah dilahirkan
untuk memberi sumbangan kepada dunia
ini. Jadi anda seorang yang bagus dan
seorang yang amat gembira. Pasangan
ideal anda adalah no.2.

No.8
----
Anda mempunyai personaliti yang sangat
kuat jadi tak ada orang yang memahami
anda. Kepakaran anda hanyalah menuding
jari pada sesuatu benda. Anda juga
mengalami pelbagai dugaan dalam hidup.
Semua masalah ini telah menjadikan anda
lebih kuat dan tabah. Anda
memperjuangkan keadilan. Kebanyakan masa
anda telah dihabiskan bersama-sama
dengan kawan-kawan. Anda seorang yang
disiplin dalam hidup, tidak putus asa
dan berani. Faktor-faktor ini telah
membawa anda ke puncak kejayaan. Anda
juga adalah seorang ahli pasukan,
keluarga dan pejuang yang sangat bagus.
Pasangan ideal anda adalah no.1, 4.

No.9
----
Anda adalah seorang yang sangat tabah
dari segi fizikal dan juga mental. Anda
mempunyai penilaian yang sangat tajam.
Anda juga adalah seorang yang sangat
dihormati dalam komuniti. Anda adalah
orang yang boleh menerima cabaran dan
berjaya dalam apa jua yang anda buat.
Pada usia yang muda anda selalu
bertentangan dengan ibu bapa anda. Tapi
apabila usia anda telah semakin
meningkat anda adalah seorang anak yang
taat dan hormati mereka. Anda sesuai
menceburi bigan kejuruteraan atau
perbankan kerana orang lain percaya dan
yakin akan anda. Anda merupakan model
teladan kepada orang lain. Pasangan
ideal anda adalah no. 3, 5, 6

5 comments:

  1. i no 2
    hubby lak no 9...

    ideal ler jugak....

    ReplyDelete
  2. hehe.. tibe2 suka plak entry ni.. u know why.. sbb statement ni..

    Pasangan idealanda adalah no.6,9. Part no. 6 tu.. paling suka..!!

    haha..

    ReplyDelete
  3. salam, cikgu no 2, tp mcm tak kena je ngan cikgu.. suami no 6 mcm kena je ngan dia..

    ReplyDelete
  4. Wah! dah jadi tukang tilik pula adikku pretty yg mmg pretty ni. Heheee kejap abg nak selak2 dulu blog ni sbb dah lama tak baca kat dlm ni :)

    ReplyDelete
  5. kak hasni,
    ok le tu....
    dh kawen dh pun.

    dayah,
    bukan ko je suka entri ni, aku pn suka jugak..
    reason? sama!!!

    cikgu,
    mungkin cikgu rasa tak kena dgn diri cikgu. tp org lain mungkin bsetuju.

    abgbent,
    dh tk bape pretty sgt la bang....

    uhuk....!~

    ReplyDelete

Hello!