small advertisement

Tuesday, July 07, 2009

fragile yang ingin gembira

Weekend lepas, aku bole anggap antara hari yang paling horrible untuk aku. Dan tak semena-mena nya, aku menjadi manusia yang paling fragile kalau dibanding-bandingkan diri aku yang dulu-dulu.

Bole dikatakan sampai ke saat ini, aku masih belum ok dengan keadaan hari tu. Tapi apa yang aku bole buat, hanyala mengambil mudah dengan apa yang terjadi, lagi-lagi kejadian ni tak bersangkut paut dengan diri aku sepenuhnya. Itu pun setelah dinasihat kawan aku yang 'ho liao'!!!

Sekurang-kurangnya, arini telah rasa diubati sikit bila ada khabar baik yang bakal menjelma dalam minggu ni. Mungkin je. Tapi tidaklah 100% berita gembira.

Apahal pun, petang tadi, salah satu cara merawat hati yang kurang tenteram ni, dengan window shopping dekat Midvalley. Oopss.. Sebenarnya, ada kawan aku ni, mintak tolong belikan tiket MU vs Malaysia 1, dekat Gardens.

So disebabkan ofis aku yang agak berdekatan dengan Gardens ni, aku tolong la belikan tiket untuk dia. Tapi dah pegi beli, takkan tak window shopping kan. Sempat la berpusing-pusing sambil rambang-rambang mata tengok sale sana-sini.

Alahai, tahan je nafsu nak shopping ni. Alih-alih, terlabur jugak duit kat Giordano, beli jeans. Tapi jeans ni, aku memang usha lama dah. Aritu ada usha kat MNG, besar sangat saiz. Kat Zara plak, kecik sangat, sampai aku kena lompat-lompat nak try jeans tu. Giordano ni jugak yang sesuai dengan taste dan saiz aku.

Aku harap sok ni, khabar berita yang lama aku tunggu tu, datang menyinggah. Bole la aku teruskan plan lain yang lama dilengah-lengahkan.

;)

4 comments:

  1. yang, ade lg tiket MU tue?
    bkn dh hbs ker

    ReplyDelete
  2. rase cm nk beli jeans giordano gak je :P

    ReplyDelete
  3. ....ha..ha...terlompat-lompat nak try Jeans yang tak tahan tu...ha...ha..ha... Nasib baik tak tersungkur...

    ReplyDelete
  4. arween,
    free seating je yg tinggal.

    qemmal,
    beli jgn tk beli. rm79 je.

    ckLah,
    sentiasa bhati-hati dr tsungkur.
    dah pnah jadi dh sblum ni.
    hehe

    ReplyDelete

Hello!