small advertisement

Thursday, July 23, 2009

aku serabut

Aku serabut!

Semalam, aku keluar dengan ain single lagi..... Dalam seminggu ni, ari-ari aku keluar dengan dia. Untuk mengubat ati yang tak bape tenteram ni.

Semalam, kami lepak makan dekat Old Town Kopitiam. Sengaja hang out lama-lama. Takmau pulang ke rumah awal-awal. Nak elak dari pikiran bertambah serabut yang sedia ada serabut tu.

Tah camane, aku dapat call, yang menyebabkan aku rasa takmau lansung balik rumah selagi masalah itu tak selesai. Masalah itu, bukan masalah aku. Jadi, aku bukan lari dari masalah yang ada tu. Cuma aku taknak alami lagi sekali peristiwa yang terjadi tu.

Aku anta SMS dekat salah sorang ahli famili aku, aku takmau balik umah selagi rasa serabut macam ni. Dan lepas setengah jam macam tu, ahli famili aku telefon aku, untuk katakan peristiwa yang bakal berulang itu mampu ditangguh untuk sementara waktu. Terasa lega sebentar...

Cuma lepas tu, buatkan hati merasa lagi sebak, bila ahli famili aku tu ungkit bab kematian. Langsung aku tak mampu kata apa-apa lagi. Terus berdiam diri.

Entah berapa lama benda ni nak bertangguh-tangguh. Pihak yang terlibat, cuma kena attack dari satu pihak yang lain je. Tapi aku? Ada dua-tiga pihak yang attack aku. Padahal, aku takde kaitan langsung.



Aku serabut!

4 comments:

  1. no komen
    sbb akak tak tau apa itu keserabutan nya

    ReplyDelete
  2. Setiap benda ada hikmahnya. Cuma byk bersabar k. Anytime u hav prob, just tell me. I will do all my best.

    ReplyDelete
  3. bila serabut kita mmg perlu keluar dan cari ketenangan. rasa duduk rumah pun rimas.

    ReplyDelete

Hello!