small advertisement

Thursday, June 25, 2009

tnb meter

Korang nampak tak, apa yang ditulis kat situ?

TNB FORM
TOLONG MEMOHON TNB METER

Benda yang aku tak paham:
  • TNB Meter ke meter TNB? Series tak paham.
  • Itu satu iklan ke atau pengumuman untuk memohon meter.
  • Nak pasang meter tu untuk ape kalau dah memang ada kat umah?
  • Ataupun benda ni ditempek dekat situ untuk benda tu dipasang meter jugak? Padahal itu tempat power supply TNB.
  • Borang TNB tu pun elok amik kat TNB terus je.
Ntah. Series aku tak paham. Nak pikir pusing kot mana pun tktau dah. Ada sapa-sapa nak bagi penerangan?

5 comments:

  1. hahahhaha~
    mmg mengkonfusekan rakyat malaysia

    ReplyDelete
  2. tu iklan dari peminjam wang bertauliah : ALONG..

    ReplyDelete
  3. kak ita,
    memg meknpiuskan pemikiran.

    niijiusan,
    series tu iklan ALONG? ouh, baru tau!

    qemmal,
    dh tk pk dh. bikin naik jerawat je pk byk2. hehe.

    ReplyDelete
  4. hey. thanks 4 d gift.
    smalam sudah smpai, tapi aku xde d rumah. bru td claim kat courier office. thanks ya. sweetttt.. nnt akan dblog.

    ReplyDelete

Hello!