small advertisement

Tuesday, June 16, 2009

respek, response!

Bila aku dah mula tak suka dengan seseorang tu, aku akan mula berdiam diri.

Bila aku dah hilang rasa hormat dengan seseorang tu, aku akan jadi kurang ajar.

Bila aku dah mula benci dengan seseorang tu, jangan harap aku berbaik-baik balik dengan dia seperti sedia kala.


Aku memang mudah terasa ati.

Aku memang mudah kecil ati.

Aku memang sensitif.


Lantak aku la nak layan kau macam mana!

Selama ni ada kau kisah!!

- SALAM -



5 comments:

  1. tak payah layan org camtu. bkn kita tak buleh bernapas kalo dia takde.

    ReplyDelete
  2. Amboi. Marahnya. Byk2 bersabar ya.

    ReplyDelete
  3. juliet,
    klau dh tk ngam, memang buat derk je.

    arween,
    part mne yg sama?

    zaim,
    u know the truth rite?

    kak ita,
    mmg tk baik cm gitu. tp tk larat la nk layan dia punya crita.

    ReplyDelete

Hello!