small advertisement

Monday, June 01, 2009

kami, anak dara pinggitan

Aku rasa aku kena berdiri sebelah pengantin la lepas ni. Serap aura pengantin. Hahaha.

P/s: Ada keistimewaan tarikh perkahwinan diorang ni. 29hb, akad nikah. 30hb, majlis sebelah pengantin perempuan, 31hb, majlis sebelah pengantin lelaki dan hari jadi pengantin perempuan, 1hb, hari jadi pengantin lelaki.

9 comments:

  1. bukan berdiri sebelah pengantin tapi jadik pengantin,hehehe.

    ReplyDelete
  2. slmt pengantin baru..
    bila lagi nak tayang gambaq sendri?

    ReplyDelete
  3. wah.. amat istimewa tarikh pilihan...
    tuan punya blog bila lagi...?
    :P

    ReplyDelete
  4. juliet,
    ko dulu la jadi pengantin.

    kak ita,
    dulu penah sanding. tapi olok-olok je.
    nk kena slongkar balik ni.

    mai,
    bila apa nya? ko tu. bila? hehe

    ReplyDelete
  5. wuii.. lamanya x melawat blog ini..

    hehehehe. slalu2 la pegi knduri kawin ye, amik berkat. hhehe

    ReplyDelete
  6. ceh.. seketoi ja kaa gambaq? boh la byk sket.. kasik meriah..

    ReplyDelete
  7. put3 balqis,
    tuan punya blog ni bgantung kpd tuan punya blog lagi satu. haha

    hazerin,
    tgh menunggu jemputan ke kenuri kawen lagi. nk amik berkat kn.

    nat,
    saiznya besaq sgt. tk larat aku nk edit. nnti aku buh kat fb.

    ReplyDelete
  8. aku dah biasa berdiri sblh pengantin... tak dpt serap gak aura nya..
    hahahaha..

    mungkin kena duduk je kot... :P

    ReplyDelete

Hello!