small advertisement

Friday, June 05, 2009

jamu

Selasa lepas, Anya merangkap sepupu aku, dapat adik. Maknanya aku dapat sorang lagi sepupu. Bertambah ahli keluarga dalam famili aku yang kecik ni. Gumbira ok. Tapi bila dipikirkan balik, jauhnya gap umur kami. Dua puluh empat tahun. Jadi, dah kurang sikit rasa gumbira. Ehek!~

Macam ni.

Katakan tiga puluh tahun dari sekarang, si dia nak kawen. Aku pun dijemput untuk sertai majlis perkahwinan dia. Ko rasa-rasa, dia introduce aku sebagai awek dia ke, sepupu dia ke ataupun makcik dia?

Masa tu umur aku dah lima puluh empat tahun tau, dah kawen, dah ada anak, dah nak pencen.... Ntah-ntah, masa tu cucu pun aku dah ada.

Risau jugak ni.

Agaknya apa yang aku kena buat untuk kekalkan 'keremajaan' aku ni?

Makan jamu ok ke?

No comments:

Post a Comment

Hello!