small advertisement

Monday, June 15, 2009

entri khas

Entri khas untuk orang yang selalu sokong aku dari jauh....





SELAMAT MENYAMBUT HARI JADI!!!




Aku tak mampu berikan hadiah yang bernilai wang ringgit,
walapun seringgit cuma.
Aku tak dapat nak menyambut hari jadi kau arini.
Aku tak mampu jumpa kau seperti dulu.
Aku tak mampu jadi seperti diri aku seperti dulu.

Tapi.

Aku mampu berikan hadiah yang berbentuk kebahgiaan.
Aku akan cuba sambut hari jadi kau pada tahun-tahun lain,
selagi hayatku masih ada.
Aku sentiasa sokong apa jua keputusan kau dari jauh,
kerna kau lebih memahami keputusan kau itu.
Kau jadilah diri kau yang seadanya,
tak usah berubah.

Aku suka diri kau seadanya.


Moga hubungan sesama kita akan sentiasa harmoni dan bahagia.
Dan harap berkekalan sentiasa.









1 comment:

  1. oo.. ni boleh komen ke x entri khas ni?? ahaks!

    ReplyDelete

Hello!