small advertisement

Saturday, June 27, 2009

dating bersama transformers


Ouh, transformers. Akhirnya berjaya jugak aku layan dating dengan kau tadi kan. Itupun setelah dua hari pertama kau ditayangkan untuk khalayak ramai,
orang lain pun sibuk nak dating dengan kau jugak. Terpaksa la aku menunggu giliran sampai ke petang tadi. >,<
Sebelum date dengan Transformers, kita makan dulu!!!

Aku, kau, dia, popcorn, coke!

Kau memang pandai berdating dengan aku tadi. Kejap-kejap, buat aku ketawa, "Hahaha", "Hehehe". Kadang-kadang juga, kau buat aku kecewa. Buat aku terkejut. Dan sesekali buat aku sedih "Sobsobsob". Cuma sepanjang dating tadi, aku agak terkilan dengan sound system masa kau tengah sibuk bercerita.

Pada masa yang sama, harus aku akui yang aku kagum kegigihan kau untuk bercerita dengan ku. Dengan stunt yang penuh bergaya, penuh macho. ;)

Tapi kan transformers..... Aku akan suka sangat yang tak terhingga, kalau kau banyak selitkan watak Bumblebee. Dia comel. Sungguh! Dari dulu sampai sekarang, camero menjadi pujaan. Ouh, dan tak lupa kepada watak baru, yang sangat gatal tu, yang bergesel-gesel dekat kaki heroin. Mengada sungguh. Macam nak sepak-sepak je aku rasa tadi. Emm, mayb sebab comel jugak kot. Tapi tak cukup untuk buatkan akuingat namanya. Hehe.

Eh, kau seharusnya berbangga dengan aku, sebab aku dari sebulan lepas berusaha dapatkan T-shirt berupakan kau untuk tunjukkan sokongan aku. Cuma,lebih kepada watak Decepticon. Tak apa kn? Better than never kan?


Seludup dari Petronas. Nanti-nanti, nak seludup dari gsc plak.

Transformers. Terima kasih kerana meneman aku dengan cerita kau yang bagus tu. Suka sangat! Muah-muah-muah!

Tapi.....


Lepas ni, aku nak beralih arah kat Ice Age plak. Si Tupai yang tamak plak nak dating dengan aku. Bole kan Transformers??? Huhuhu!~

Janganla tamak sangat. Risau aku tengok.

6 comments:

  1. DAH TENGOK!!!!! PUAS HATI!!!!! nk tengok lagi skali la...

    ReplyDelete
  2. jom-jom. tengok lg.
    tp ai ade date dgn tupai si tamak tu.

    ReplyDelete
  3. erm...aku dapat rasakan..yang ice age ni, akan lebih memberi kepuasan pada aku berbanding transformers...ahahhahaa...

    ReplyDelete
  4. akhirnya ko pegi jugak ye
    klu tak mau meroyan budak nih

    ReplyDelete
  5. zeze,
    aku pn dapat rasa benda yang sama. lagi-lagi bila dh tgok thriller ice age aritu.

    oh tupai tamak, ko comel la..

    kak ita,
    *blush* syok kak cite ni. pegila tgok kak. tkpun tunggu je cd kluar. huhu.

    ReplyDelete
  6. bestnye dapat tgk transformer...
    aku ni masih tak dpt2 lg tgk...huhuhu..cedih...

    er, blouse tu siyes ke nak book? size ape ye??

    ReplyDelete

Hello!