small advertisement

Wednesday, June 24, 2009

booking tiket

Dari ahad lepas, aku try access website gsc. Sangat hampeh ok. Walaupun pada dasarnya, aku taktau apa maksud hampeh itu. Kakakaa.

Setiap kali aku access website gsc tu, mesti aku kecewa. Sekali-sekali je dapat masuk main page. Itu pun bila nak login, sekelip mata keluar statement " Too many users online", "Please try again"...

Aishh... Ni gara-gara cite transformers la ni. Semuanya nak pi tengok, termasuk la aku. Hehe.

So, aku pun berpikir-pikir, apa yang aku kena buat kan. Nak pergi terus kat kaunter ke atau trus nak guna fingertips access website. Kalau nak beli kat kaunter, nak kena cari parking kete, parking kete, nak kena beratur yang ntah bape panjang tu, dan yang paling tak sronok beratur sorang-sorang. Hehe. Itu pun segala urusan tu kena buat lepas balik keja.

Area umah aku ada banyak cinema. Kat cheras, kat Times Square, kat Pavillion, KLCC, MidValley, Ampang.

So aku try access satu-satu website yang ada. Gsc tolak tepi dah, memang tkleh access lansung. Yang mbo tu, tkde service booking online. Trus kat kaunter. Tinggal tgv je.

Wow, bole access cam gitu je. Takde hasle yang tah pape kat website gsc tu. Trus je pilih cinema mana, cite apa, ari apa, pukul bape, bape orang dan bole pilih seat. Dan akhirnya, settle sudah hal booking tiket aku ni.

Ehek-ehek. Jom-jom tengok Transformers. Ee-uu-gaga-ee-gugu...

;)

2 comments:

  1. uh..minat transformer gak ke?

    ReplyDelete
  2. kak,
    minat kak. dolu-dolu mana ada main patung barbie. kita main transformer kak. uhuhu.

    ReplyDelete

Hello!