small advertisement

Saturday, May 02, 2009

tahniah didie!



Ada sorang kawan aku ni, bertunang arini.

Sori didie, coz aku dapat nak attend hari pertunangan ko arini. Time ko kawen nanti, Insya-Allah aku datang k!.

Aku tak sangka yang dia akan bertunang lebih awal dari aku. Sebab dulu lagak dia macam lambat je nak menempuh dunia percintaan ni. Tapi alih-alih dia dulu yang bertunang. Dan entah-entah, dia dulu yang kawen dari aku kot.

Dan dia juga memang merupakan satu-satunya kawan coursemate aku yang tunang dulu. Wah, ko pecah rekod kami ye. Sape la agaknya yang jadi calon kedua yang nak tunang dan kawen nanti. Aku rasa bukan turn aku lagi kot. Hehe.

Em, apa la agaknya planning dia untuk majlis kawen nanti. Bukan ape, tiba-tiba je aku teringat yang dia penah cakap nak mintak antaran kat Adam, sebijik laptop ataupun benda-benda yang canggih berkaitan IT. Padahal, time ni aku rasa bukan keperluan untuk dia pun.

Kalau aku, baik aku mintak cincin berlian ke. Confirm aku pakai bila perlu dan simpan dalam peti je. Haha...
Jangan marah En. HZ. Lawak-lawak je. Anda tau apa yang saya mahu kan.

Ala, biar je la. Asalkan dia bahagia dengan Adam. Dan Adam mampu nak bagi apa yang dia nak tu. Kalau tak, mau Adam tak pasang niat nak tunang kan. Hehe.

So, sekali lagi. Selamat menjadi tunang orang, didie. Takmau merajuk lagi dengan Adam ye. Huhu!!

Ala, biar je la. Asalkan dia bahagia dengan Adam. Dan Adam mampu nak bagi apa yang dia nak tu. Kalau tak, mau Adam tak pasang niat nak tunang kan. Hehe.

So, sekali lagi. Selamat menjadi tunang orang, didie. Takmau merajuk lagi dengan Adam ye. Huhu!!

7 comments:

  1. tunggu calon abis study dulu.
    hehe!~

    ReplyDelete
  2. lepas ni giliran aku plak..

    hik hik hik..
    sila percaya :P

    ReplyDelete
  3. Salam. Terima kasih berziarah semalam.

    Semoga sabar menunggu si dia abis study...

    ReplyDelete
  4. kts,
    ye. tgh percaya la ni.
    hihihii

    nizam.ariff,
    selalu menziarah. cuma baru tinggalkan jejak. hehe.
    nway, trima kasih untuk ucapan tu

    ReplyDelete
  5. Tahniah utk kawan ko tuh yerr... Ko tunang nanti jgn lupe bagi tau lak.

    ReplyDelete
  6. kalau benda baik, mesti announce punya. hehe.

    ReplyDelete

Hello!