small advertisement

Tuesday, May 05, 2009

satu lagi tiket next week


Dalam tempoh sebulan, dah dua kali aku balik kampung. Tu pun masih tak rasa puas. Macam nak balik lagi.

Lagi-lagi, tok buat mee udang sabtu lepas. Sedap woo... Dari mangkuk yang penuh dengan mee dan segala topping bersama kuahnya, abis lincin aku abiskan. Macam ari-ari mau makan mee udang.

Pergh, marvelous abis!!!

P/s: Tok, bila nak buat lagi?
P/s (2): Macam ni kata nak diet? Insafla wahai teman ;)

8 comments:

  1. cakap dalam hati jek_agaknye atuk dia jek yg diet budak nih)...heheh

    ReplyDelete
  2. smlm cakap nak diet
    arini, dok tayang gamba mee tu, apa hal? :)

    ReplyDelete
  3. arryani,
    erk.... *malu-malu*

    kak ita,
    pinangan tok tak mampu dielak... hehe.

    ReplyDelete
  4. sok2 bleh diet balik, arini mkn puas2 dulu, itulah kata2 yg selalu aku ucapkan kalo nampak sesuatu yg sedap,kekekeke.

    ReplyDelete
  5. Mee udang??? Pasal ko balik kampung tak ajak Kirana? Chisss...lapor Kirana tengok gambor mee udang tok ko tuh!

    ReplyDelete
  6. juliet,
    aku pun selalu sedapkan ati dengn ayat cm gitu.

    kirana,
    minat ke ngn mee udang? memang sedap woo. sama taraf dengan mee udang sg dua. erk, tau ke kt mne?

    ReplyDelete
  7. meza, nak ikut balik parit buntaq boleh? ehhehe.. aku tau mee udang mana plg sedap. mee udang kuala sepetang. kat taiping. mantopp!!

    ReplyDelete
  8. sarah,
    bole, bole. jomla blik pb. tp naik bas la. mau ka?
    emm, kna pi try kt kuala sepetang ni.
    jalan-jalan cari makan.
    =P

    ReplyDelete

Hello!