small advertisement

Wednesday, May 06, 2009

ntah diet ke tidak ni

Untuk permulaan diet, aku mula ari aku semalam dengan menu kat bawah ni:

brekpes - air soya je


mkn lunch - capati sekeping bersama ayam rendang dan teh o ais limau

petang - jus jambu batu


dinner - sushi king ( tapi yang bento tu, share dengan bonda)

So macamana?
Agak-agak, bole turun tak berat aku kalau aku amalkan pemakanan camni? =P

8 comments:

  1. Uik.mknan mcm ni pun bleh dikira sebagai diet?hehe.

    ReplyDelete
  2. apsal asik tayang makan je nih?
    diet..diet..diet

    ReplyDelete
  3. ko buat aku tak jadi diet laaa,huhuh.

    ReplyDelete
  4. alang,
    kurangkan nasi, kira diet jugak tu.

    kak ita,
    tgk makanan pn bole kenyang kan.
    amik bau lagi la buatkan perut lapar.

    juliet,
    ya ampun!!! jom sambung diet blik meh. hehehee

    arween,
    macih-macih!

    ReplyDelete
  5. go go chaiyok..

    jgn 2 hari je makan camtu..
    pastu, cari nasik balik..

    muehehehehe...

    cuba lah diet donut aku :D

    ReplyDelete
  6. kts,
    baik!!!..
    akan ku cuba diet donut mu itu.

    ReplyDelete
  7. boleh ni,slow2. nak mkn nasik pun tape tp jgn byk.

    erm diet donut tu bagaimana?

    ReplyDelete

Hello!